tiistai 4. helmikuuta 2014

Nahkalaukku

Tänään kaivelin esiin nahkapalat, joita minulla on isohko pussillinen. Palaset vain ovat enimmäkseen todella pieniä näytepaloja. Muutamia isompiakin palasia joukossa oli ja niistä sitten sommittelin värejä yhteen. Valinnanvaraa ei ollut kovin paljon, mutta jonkin logiikan sentään sain aikaiseksi. Ompelukone esiin ja palasia yhteen. Siitä se laukku sitten muotoutui.


Etupuoli läppä laukun päällä.


Läppä laukun sisälle, ja laukusta tulee avomalli.


Ja takaosa. Kaikki kaistaleet ovat eri sävyisiä, mutta ruskean sävyjä kuitenkin.
Mielialan mukaan laukun voi myös kääntää ympäri, ja tuloksena on reippaammat värit.




Tässä värikkäänmällä puolella on päävärit sininen, punainen ja keltainen sekä niiden välissä välivärit violetti, oranssi ja vihreä.
Aika tyytyväinen olen lopputulokseen. Tuohon läppään voisin vielä joku päivä tehdä jonkinlaisen korun viimeistelyksi. Menee kyllä käyttöön näinkin.

Tao

6 kommenttia:

  1. Aivan mielettömän ihana tuo värikäs puoli!! :o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mukava siitä tuli omasta mielestänikin.

      Poista
  2. Taikuriko olet vai mikä? Tosta vaan tuommoinen nahkainen kaksipuolinen laukku! Että minä oon kateellinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämähän on ihan yksinkertainen tehdä. Jossain vaiheessa tein laukkuja enemmäkin ja silloin niissä oli enemmän yksityiskohtia ja siten myös enemmän tekemistä :o)

      Poista
    2. Minusta se vain on niin ihmeellistä, kun en itse osaa ommella :)

      Poista
    3. Ehkä vain et ole niin kiinnostunut ompelusta, että haluaisit asiaan perehtyä. Uskon nimittäin siihen, että mitä tahansa voi oppia, jos vain asia riittävästi kiinnostaa :))
      Minä olen aina ihaillut kirjontatöitä, mutta en itse osaa niitä ollenkaan - kärsivällisyyteni ei ehkä riitä opetteluun!

      Poista